Vertegenwoordigers platform

de Zorgpoort Lommel biedt haar medische vertegenwoordigers een platform om online afspraken te maken en informatie uit te wisselen.

Om van dit platform gebruik te maken dient u zich te registreren als medisch vertegenwoordiger van een farmaceutisch bedrijf.

Eens geregistreerd kunt u een aantal zaken online doen:

Online een afspraak maken, wijzigen en annuleren

Als geregistreerde vertegenwoordiger kunt u bij onze praktijkmanager en bij onze huisartsen online een afspraak maken op de daarvoor gereserveerde tijdstippen in hun elektronische agenda. U kunt ook online een gemaakte afspraak annuleren en wijzigen.

Wij voorzien standaard 10' per vertegenwoordiger en maximaal 4 afspraken per jaar.

Gelieve niet te bellen met het secretariaat; zij kunnen niet inbreken op de agenda’s en kunnen de gereserveerde tijdstippen niet veranderen. Het secretariaat heeft alle tijd en aandacht nodig om onze patienten van dienst te zijn.

Bij aankomst dient u zich aan te melden via het aanmeldscherm in de wachtzaal.

Gelieve uw auto niet te parkeren achter het gebouw. Deze plaatsen zijn voorbehouden voor onze patienten. Zie "parkeren" onder de rubriek contact voor informatie over parkeermogelijkheden in de directe omgeving.

Bij verhindering, graag uw afspraak annuleren, zodat wij de vrijgekomen plaats alternatief kunnen aanwenden. Een niet geannuleerde afspraak geeft geen recht op een nieuwe afspraak.

Online een (nieuw) product presenteren

Het platform biedt u tevens de mogelijkheid om een (nieuw) product te presenteren, te kwalificeren en mogelijke bijlagen te uploaden.

Online een voorstel doen voor een evenement

Het platform biedt u tevens de mogelijkheid om een voorstel in te dienen voor een evenement in het kader van het onderhouden van de relatie (vb. een bedrijfsbezoek, navormingssessie, peer review, ...).

De voorstellen worden intern geevalueerd en teruggekoppeld.

In fase 2 is een intranet voor vertegenwoordigers voorzien!

Online uw gegevens up-to-date te houden

Optimale communicatie vereist actuele contactgegevens. Het platform biedt u de mogelijkheid om uw contactgegevens te updaten als deze wijzigen.

fase 2: kan nu nog niet